Smart Secure Tickets


Voor een aantal voorstellingen verkopen wij in samenwerking met ons ticketsysteem Ticketmatic extra veilige e-tickets om doorverkoop tegen te gaan. Dit houdt in dat u uw toegangsbewijzen niet af kunt halen aan de kassa of per e-mail of post ontvangt, maar dat ze alleen te vinden zijn in de Ticketmatic App op uw smartphone. Deze app kunt u gratis downloaden in de AppStore of de Playstore. De gekochte tickets worden pas twee uur van tevoren actief en kunnen op deze manier niet worden doorverkocht.

 

 

LET OP! Heeft u de ticketmatic app nog niet gedownload? Doe dit dan voordat u kaarten bestelt. Op deze manier versnelt u het boekingsproces. 

Hoe werkt het?
1. Bent u nog niet in het bezit van de Ticketmatic App, download deze dan gratis in de AppStore of Playstore.
2. Bestel uw kaarten via onze website. Selecteer uw stoelen.
3. Vul uw emailadres in (gelijk aan uw account in de Ticketmatic App). Bevestig en kies de betaalmethode om uw betaling te voldoen.
4. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
5. Hierin vindt u instructies over hoe u uw tickets kunt terugvinden.
6. Open de Ticketmatic App.
7. Log in op de Ticketmatic App met hetzelfde e-mail adres als u gebruikt heeft bij het boeken van de kaarten. LET OP: het kan 24 uur duren voordat uw tickets in de app verschijnen. 
8. In de Ticketmatic App vindt u alle gekochte e-tickets. De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf 2 uur voor aanvang van de voorstelling. De QR-code van deze tickets wijzigen continue. Een geprinte kopie geeft daarom geen toegang tot de voorstelling.

> Waarom moet ik een app downloaden?
De illegale doorverkoop van kaarten is een groeiend probleem waar wij van op de hoogte zijn. Partijen als Topticketshop en Viagogo bieden vaak tegen woekerprijzen kaarten aan voor populaire voorstellingen. Daarnaast zijn de kaarten die zij aanbieden niet altijd betrouwbaar. Soms worden dezelfde kaarten aan meerdere mensen doorverkocht, waardoor er sprake is van dubbele bezetting en gasten niet bij ons naar binnen kunnen. Ons antwoord hierop zijn de Smart Secure Tickets. Dit zijn extra beveiligde kaarten die u enkel via de Ticketmatic app kunt openen en persoonsgebonden zijn. Dit betekent dat ze niet doorverkocht kunnen worden.

> Kan ik de tickets aan iemand anders geven?
Nee, de tickets zijn niet overdraagbaar.

> Bij het bestellen van kaarten moet ik een app downloaden, maar ik ontvang geen mail met een code. wat nu?
De tickets van de voorstellingen worden per app afgeleverd. Als u nog niet bekend bent met deze app, moet u zich eerst registreren. Hiervoor wordt er een mail naar uw opgegeven e-mailadres verstuurd met een code daarin. Als u geen mail ontvangt, kan het zijn dat deze mail in uw spambox terecht komt. Om dit probleem te voorkomen adviseren wij om het e-mailadres noreply@ticketmatic.com als een veilig e-mailadres aan te merken.

> Ik heb geen smartphone. Wat nu?
Heeft u geen beschikking over een smartphone? Dan kunt u evengoed kaarten bestellen via de website en deze vanaf een uur voor aanvang van de voorstelling ophalen bij de kassa op vertoon van uw orderbevestiging en legitimatiebewijs. Daarnaast zijn kaarten ook telefonisch verkrijgbaar. U kunt dan bellen naar 0900-1505 (ma t/m zo. 11.00 – 20.00 uur, €0,45 p/m).

> Ik zie maar 1 ticket voor de nieuwe voorstelling in mijn ticketmatic app, wat nu?
In het overzicht op uw Ticketmatic app (het beginscherm) ziet u iedere keer het eerste ticket van uw reservering. Wanneer u hier op klikt en naar link swiped/schuift dan ziet u de overige tickets. Deze zitten als het ware achter het eerste ticket.

> Ik heb zojuist smart tickets gekocht, maar ik zie ze niet in de app staan. wat nu?
Controleer of u een orderbevestiging op hetzelfde emailadres heeft ontvangen als waarmee u staat aangemeld in de Ticketmatic App. De tickets verschijnen dan binnen 24 uur in uw app. U kunt ook proberen rechts bovenin het venster uw tickets te vernieuwen. Als u binnen 24 uur geen tickets ziet, neem dan contact met ons op.