Voor een aantal voorstellingen verkopen wij in samenwerking met ons ticketsysteem Ticketmatic extra veilige e-tickets om doorverkoop tegen te gaan. Dit houdt in dat u uw toegangsbewijzen niet af kunt halen aan de kassa of per e-mail of post ontvangt, maar dat ze alleen te vinden zijn in de Ticketmatic App op uw smartphone. Deze app kunt u gratis downloaden in de AppStore of de Playstore. De gekochte tickets worden pas twee uur van tevoren actief en kunnen op deze manier niet worden doorverkocht.
LET OP! Heeft u de ticketmatic app nog niet gedownload? Doe dit dan voordat u kaarten bestelt. Op deze manier versnelt u het boekingsproces.
Hoe werkt het?
1. Bent u nog niet in het bezit van de Ticketmatic App, download deze dan gratis in de AppStore of Playstore.
2. Bestel uw kaarten via onze website. Selecteer uw stoelen.
3. Vul uw emailadres in (gelijk aan uw account in de Ticketmatic App). Bevestig en kies de betaalmethode om uw betaling te voldoen.
4. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
5. Hierin vindt u instructies over hoe u uw tickets kunt terugvinden.
6. Open de Ticketmatic App.
7. Log in op de Ticketmatic App met hetzelfde e-mail adres als u gebruikt heeft bij het boeken van de kaarten. LET OP: het kan 24 uur duren voordat uw tickets in de app verschijnen.
8. In de Ticketmatic App vindt u alle gekochte e-tickets. De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf 2 uur voor aanvang van de voorstelling. De QR-code van deze tickets wijzigen continue. Een geprinte kopie geeft daarom geen toegang tot de voorstelling.